Při registraci 5% sleva ✓ Doprava zdarma od 2000,- Kč ✓ Doprava do 2000,- již od 69,- Kč ✓ Obraťte se na nás - Rádi Vám s čímkoliv poradíme ✓

Reklamace po uplynutí 14 dní

Zjednodušený postup při reklamování zboží po více než 14 dnech:

  1. Vyplňte prosím Reklamační list Do pole "Popis závady", prosím, co nejpřesněji popište, o jakou závadu se jedná. Čím podrobnější informace od vás obdržíme, tím snadněji a rychleji se nám reklamaci podaří vyřídit.
  2. Výrobek pečlivě zabalte, aby se nepoškodil při přepravě a nezapomeňte přibalit reklamační list a doklad o koupi výrobku (faktura z emailu).
  3. Výrobek pošlete na adresu výdejního místa:

    Loomah.cz
    Dlouhá tř. 912/24B 

    Havířov - Město, 736 01

    Na tuto adresu můžete také přinést zboží osobně. Nezapomeňte i v tomto případě přibalit reklamační list a doklad o koupi.
  4. Průběh vyřizování své reklamace můžete sledovat po přhlášení a kliknutí na "můj účet" a posléze na "moje objednávky" nebo si pro detailnější informace zavolat na tel. č.: 735173844

 

Popřípadě můžete využít služby - vyzvednutí výrobku našim kurýrem:

  1. Kontaktujte nás na emailové adrese info@loomah.cz nebo na tel. č.: 735173844 kde se domluvíme na přesném postupu a popřípadě termínu vyzvednutí.
  2. Vyplňte a vytiskněte Reklamační list a doklad o koupi výrobku (faktura z emailu) a přibalte k pečlivě zabalenému výrobku k reklamaci.
  3. Cena této služby je 99 Kč. V případě, že v domluvený termín nebudete mít balíček připraven k odběru nebo nikdo nebude na místě, aby předal zásilku, jsem nuceni vám i tak těchto 99 Kč vyúčtovat.
  4. V případě domluvení vyzvednutí zásilky naším kurýrem souhlasíte s podmínkami zpětného svozu.